سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روغن خشخاش

FLORAISON ماساژ بدن با روغن خشخاش خالص ارگانیک

FLORAISON

ماساژ بدن با روغن خشخاش خالص ارگانیک

 

- ماساژ هنر شفا بخش باستانی است که خصوصا" با روغن خالص خشخاش بر روی دستگاه های بدن فواید بسزایی داشته و موجب آرامش و تسکین دردهای عصبی و گرفتگی های عضلانی می گردد و با تشدید جریان خون فشار وارد بر رگ ها و سیاه رگ ها را کم کرده و از ناراحتی های قلبی می کاهد.

یکی از علت های شایع درد، استرس است که باعث سفت شدن عضله می شود.

- در این میان ماساژ دادن بدن با روغن های خشخاش ، درد عضله را تسکین می دهد زیرا این روغن خالص و ارگانیک بسیار نافذ است و به سرعت در بافت عضله جذب می شود .

- گردش خون در پاها اغلب به واسطه کفش هایی تنگ و ناراحت کننده که بیشتر اشخاص در روز به پا دارند، دچار اختلال می شود. همچنین، عضلاتی که در پاهای شما قرار دارند درافرادی که به سختی ورزش می کنند به گردش خون ضعیف منجر می شوند. برای بهبود گردش خون در قسمت پایین تنه ماساژ با روغن خشخاش یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

- یک ماساژ 10 تا 20 دقیقه ای با روغن خشخاش می تواند به طور قابل توجهی گردش خون در عضلات پارا افزایش دهد. 

نمی کنند.

- جریان خون محدود در بلند مدت می تواند موجب مشکلات قلبی و کلیوی، فشار خون بالا، ایجاد رگ های واریسی و آسیب اندام شود که خواص ماساژ با روغن خشخاش از بروز این عوارض جلوگیری و بهبود می بخشد .

- روغن خشخاش خالص مخصوص ماساژ، در بهبود درد بسیار تاثیرگذار است. این روغن  نه تنها باعث آرامش ذهنی می شود بلکه درد را برطرف می کند و یکی از روغن های موثر و طبیعی می باشد .

روغن خشخاش مخصوص ماساژ دارای مواد موثره زیر است :

اسید لینوئیک 65%

اسید اولئیک 30%

اسید لینولنیک 5%

- روغن خشخاش که با نام روغن کوکنار نیز شناخته می شود از جمله روغن های طبیعی پرخاصیتی جهت ماساژ است که در صنعت داروسازی نیز کاربردهای زیادی دارد. این روغن که از گل، برگ و تخم خشخاش تهیه می شود. درمانگران طب سنتی مالیدن این روغن بر پیشانی را بهترین روش برای درمان سردردها می دانند.

- در برخی متون طب سنتی اشاره شده که مصرف موضعی روغن خشخاش در ناحیه شکم و معده موجب کاهش اشتها و کند شدن هاضمه می شود.

- روغن خشخاش یک منبع مناسب و معقول از اسیدهای چرب هستند که برای سیستم فیزیولوژیکی بدن مورد نیاز است.

- ماساژ با روغن خشخاش در تسکین دردهای مفصلی و آرتریت حاد نیز توصیه شده است .

- روغن خشخاش دارای آلفا توکوفورول به میزان mg 11.40 و بتا توکوفورول است  این ویتامین بوسیله ماساژ بدن در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار می‌گیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می‌کند. 

- روغن خشخاش دارای mg 276 فیتو استرول است .

- روغن خشخاش دارای 884  Kcal و 3699 Kj انرژی می باشد . (بدن انسان برای زنده باقی ماندن نیاز به انرژی دارد از روغن خشخاش جهت ماساژ قبل ورزش و بعد از ورزش برای انرژی از دست رفته می توان استفاده کرد .

- ماساژ با این روغن برای کوفتگی و آسیب بصورت موضعی بسیار مناسب می باشد.